Frågor

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-10-03 @ 20:34:15
Hur svarar du i hemtelefonen? Hallå det är Ebba
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?
Ringer det mycket till dig? Nej jag är jätteopopulär :///
Ringer du mycket? Njäeeaaaää
Vem ringde du senast? Pappa
Hur mycket pengar har du? Runt 400 på kortet antar jag x)
Senast kramat och när? Pappa, när han hämtade mig igår.
Antal timmar sömn inatt? 8
Sov du ensam? Jaoup
Vem sov du hos senast? Danne
Vem sov hos dig senast? Natta
Vem vet mest om dig? Föräldrar & Bästa kompisar
Vem vet du mest om? Hannah & Bella känns det som :o? 
Vad ser du fram emot? Nästa helg..
Vad vill du ha just nu? En kamera :o
Vem hånar du? Pappa 
Vem längtar du mest efter?
Min kissekatt
Vem vill du helst slippa? hm.. ingen just nu
Vem stör du dig på? många ibland
Vem vill du sova bredvid inatt? Ingen
Vilken buss åker du oftast? 163
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Ibland ja och ibland nej.
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Nej
Är du en bra partner? Om vi snackar om min stortå, så ja.
Har någon varit otrogen mot dig? Kan man väl säga..
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Inte vad jag vet.
Har du varit otrogen? Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Nääää... :o
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Om jag gör det just nu? nej, annars ja. 
Vad åt du senast? En engelsk godis.. :o
Är du polare med grannarna? Haha, njae, hon kidnappar min katt ibland men är snäll.
Har du varit på ett party? Yes
Har du varit utomlands? Men ja
Var är dina syskon just nu? Hemma hos mamma och i sina egna boenden.
Vilken tid gick du upp imorse? 11
Vad gjorde du kl 2 inatt? Satt vid datorn och kolla film
Vad är det första du gör på morgonen? Försöker somna om haha
Vad ska du göra efter det här? Se klart en film ;)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: