Mitt The Sims Beroende

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-10-22 @ 21:28:58
Förlåt hörrni, jag har riktig jävla bloggtorka alltså. Dessutom sitter jag mest med
The Sims 3 nu när det äntligen funkar! Och snart kommer ju The Sims 3 Kvällsnöjen
ut!! :D Så det kan jag knappt vänta på höhö! Me <3 The Sims forever!



Familjen jag håller på med just nu:

Gravid mamma :P


En av döttrarna (hon fick tvillingar)


Tvillingdöttrarnas ena lillasyster (Det är två tvillingdöttrar, en lillasyster, en lillasyster
till, sen en lillebror :P) Och pappan!


En av tvillingarna får visst lite.. somesome x)

(Föresten, ser ni skillnaden på grafiken från bilden med mamman till pappan?
De korten med mamman är innan jag fick nytt grafikkort höhö)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: