Onsdag

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-10-06 @ 16:11:21



(orkar inte bry mig hur bilderna blev, fastnar inte på hår sen frisören x)!)

Goddag!
Eller eftermiddag, jag kom hem nyss från skolan och vet inte riktigt
vad jag ska göra. Måste nog plugga vare sig jag vill det eller inte,
(vilket jag inte vill) men har Kemi omprov på fredag så det är helt
enkelt ett måste. Har aldrig klarat Kemin haha, inte för att jag inte
pluggar, utan för att jag inte fattar ett jävla skit ändå. När provet
kom blev det liksom bara wtf? vad betyder det här? Jag hatar KEMI!

Idag är det alltså Onsdag och dagen började med Engelska, tror jag?
Efter det var det Idrott som jag absolut inte orkade med! Det är
jättejobbigt med idrott när man redan är skittrött och bara vill lägga
sig ner och dö. På tal om död, tänk om Natta är död!? Fanny såg på
tv imorse att det hade varit en naturkatastof i Ungern! Hjääälp.

Det känns som att mina inlägg börjar bli riktigt jävla tråkiga, jag
skriver bara hej typ var andra dag. Måste komma på nått intressant
att skriva om! (Pfffh, lätt när ens liv är skittrist?). Några förslag?



1 kommentarer
Postat av: Fanny

var nog detta jag såg: http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article7909922.ab

2010-10-06 - 16:21:26 | URL: http://fannymarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: