Peter Pan

Tyck & Tänk - Kommentarer (0)
2010-10-24 @ 00:08:10
Har ni någonsin haft en favorithistoria när ni var små, en saga som ni verkligen
ville skulle bli verklig, och hända er. Det hade jag, första gången jag hörde
sagan om Peter Pan var jag väl 4 år gammal, jag fick boken av farmor kommer
jag ihåg, och där sa det klick. Jag ville vara Wendy och komma Till Neverland
(Landet Ingenstans). Kommer ihåg när den otecknade filmen av Peter Pan
kom ut 2003, jag och pappa skulle hyra film och jag såg den. Stod framför TV:n
under hela filmen och jag fick väl en liten crush på Jeremy Sumpter. Haha!
Det kanske är lite töntigt men jag är fortfarande helt förälskad i Peter Pan, jag
tycker sagan är helt fantastisk, den får mig att känna mig som ett litet barn igen.
Peter Pan kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

Förstår någon vad jag menar?



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: