Shopping

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-10-31 @ 02:31:30



Åkte och shoppade idag, köpte ett par svarta Cheap Monday byxor, behövdes verkligen!
När jag tog bilden testade jag de byxorna jag köpte och en lös T-shirt, köpte dock inte
den, men köpte en annan lös grå t-shirt från Bik Bok. Efter shoppingen (som var med
mamma föresten) så åkte vi hem till min morbror som fyller år idag! Vi åt middag och
sådär, jag umgicks med min yngre kusin Sarah och aa, det var trevligt! På vägen hem
var jag väl lite panikslagen eftersom att Ludvig mådde illa, dessutom satt alla ihop-
tryckta i bilen, Petteri och mormor där fram, sen Ludvig, jag, mamma och sen min
Moster Åsa på oss alla där bak. Så aa, inte bästa tillfället att må illa, ville inte direkt
att han skulle spy på mig, som satt närmast. I alla fall, sen släppte vi av Åsa och
Mormor hemma hos dom och då fick jag sätta mig fram, satte på Ipoden och lådsades
som att allt var bra. Kändes riktigt skönt att komma hem till pappa sen :P
Har suttit och spelat sims tills nu och ska sova tänkte jag, är riktigt trött!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: