ÄNNU JOBBIGARE DAG

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-09-29 @ 15:28:53
Jag är.. helt... slut! Har inte varit såhär trött sen.. nä jag har nog aldrig varit såhär
trött förut. Hade skoljoggen idag, 5.5 km på 55 minuter för någon som mig..
existerar inte. Jag började springa med Emma & Bella, efter ungefär 40 min orkade
jag verkligen inte mer och halkade efter, och de lämnade bara mig!! I alla fall,
jag hann ikapp Hannah som hade fått problem med sitt knä igen, gick en stund med
henne men efter ett tag sa hon: "Spelar ingen roll om jag får IG men du ska för
tusan inte få det" Så tvinga hon iväg mig att springa igen. Kom in på tiden 53.12
Första gången jag inte fått IG, hade kunnat få bättre, om jag skulle mått bra, vilket
jag inte gör. Sov knappt inatt eftersom att jag vaknade inatt av världens mensvärk,
som bara vägrade ge sig. När jag skulle hem fick Hannah skjuts av nån Danne på
hans fyrhjuling, så jag fick hennes cykel och cyklade till skolan (skjutsade Marzia
också) och lämnade den där. Sen var pappa snäll och hämtade mig vid skolan
och skjutsade hem mig till mamma (eftersom att mitt åkkort gick ut igår! kom knappt
till skolan -.-), sen nu när jag kom hem är dörrhantverkarna här och låter, blää.

Ska lägga mig på soffan nu.


1 kommentarer
Postat av: STEPHANIE :D

HEJ!! Jag saknar er sjukt mycket !! gud vad långt hår du fått btw!! :P Hur äre med er då ? jag har börjat i en skola som heter skolgårda skola . den är jättebra . de har ett cafe där , asbra :) Har träffat en snygg kille oxå (med bruna ögon):D , mktmkt snyggare än i den gamla xp hhahah och jag är mest med en tjej som heter felicia . du kan söka på facebook där hon heter Felicia monroe . kanskee nt din typ , menmen .. hahah blir typ kallad stockholmaren ,08:an , märta ,randy och steff :P Men HÄLSA ALLA SÖTA 9A:ARE DÅ!!!!:D PUSSSSSSSSS !<3<3<3<3 <3EmmaJuliaSkorpiNattaFannyEbbaBellaHannahSteffi<3 ( har väl nt glömt ngn ? ;O loveu <3

2010-09-29 - 18:43:22 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: