Do you remember?

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-09-25 @ 19:41:38

Kommer ni ihåg den 5 Maj 2009 då jag skadade mitt knä?
Fick som sagt två jack i det och det var på tråden att det skulle
sys. Tog flera veckor att läka och det gjort ont som in helvete.
Ni kanske undrar hur det ser ut nu :)?

Samma dag som olyckan:

Haha, såhär skrev jag i ett inlägg två dagar efter:
"Dessutom ser inte såret mysigt ut
heller, det är typ grönt och kladdigt, eftersom det
håller på att bildas någon sorts sårskorpa. Ush,
kan bara tänka på vilka ärr jag kommer få efter.."

Och jaaa... Jag har ju fått ett stort ärr där tyvärr.
Ben-modell är väl bara att glömma? Hahahhah

Idag:

Där det är lite vitt, till vänster, är där det stora jacket var som
djupast. Ajje... ;(



1 kommentarer
Postat av: stephanie

hahaha :P oj då , men det var ditt fel oxå :P du ville att jag skulle skjusa dej , nej dåå <33 :) puss gumman

2010-10-08 - 15:10:53 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: