JOBBIG DAG

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-09-27 @ 23:00:44
Jag är såå... trött! Har suttit hela kvällen med SO, somnade vid halv 1
någon gång igår tror jag. Sen fick jag gå upp klockan 6 och lunka mig
till skolan vid halv 8. Gick en lång dag idag (tycker jag), hade idrott som
sista lektion också så var ju helt slut när vi slutade. Åkte hem, och missade
att trycka på stopp knappen på bussen så åkte en station för långt och fick
gå längre sträcka hem... -.- När jag kom hem, runt halv fem, åt jag en macka,
la mig på soffan och halvdäcka ett tag hahha, sen vid 5 kom mamma och
tjata på mig om läxor, så satte mig och lästa SO, sen var det mat. Hamburgare..!
Typ det ända som var härligt idag.. xD Sen fortsatte jag med SO, skulle skriva
16 långa svar på nån övningsgrej, som alltså tog mig hela kvällen. Blev klar för
ca. 10 minuter sen och ska lägga mig strax. Måste bara se klart ett program som
jag slötittat på under läxan. Fytusan vilken jobbig dag idag. :(!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: