Lördag

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-09-25 @ 16:02:58
Igår blev jag arg och förbannad ett tag, orkar inte förklara med det var något
onödigt ändå så. Men som tur va var jag med Natta så blev snabbt glad
igen, satt hemma hos mig och kollade på Supernatural heeela natten. Och! När
vi ändå är inne på spn! Igår va det första avsnittet på säsong 6! Wioho! Såg det
tidigare idag och skrek typ genom hela avsnittet xD

Hahah, föresten igår. Jag kommer alltid på massa konstiga grejer, försöka få människor
att svimma eller aa jag vet inte vad. Och nu har jag en ny grej, hypnos! Försökte hynotisera
Natta igårkväll alltså. Hade henne på tråden ett tag men sen i slutändan funka det inte. Kanske
för att jag fortfarande inte har en aning om hur man gör, utan bara improviserade och läste
steg på datorn haha :P Får väl öva lite mer innan det funkar? Vem vet.

Pappa kom nyss hem från båten, de har tydligen tagit upp den idag och nu är han trött! Så
vi ska väl bara se på film och mysa ikväll antar jag. Puss på er


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: