Måndag

Allmänt - Kommentarer (0)
2010-09-20 @ 22:39:45
Förlåt för skitsämst uppdatering. Försökte faktiskt skriva så fort jag kom hem från
skolan, men då kom det bara upp nån annons som det stod "Vill du också synas här?"
så fort man gick in på blogg.se, i alla fall. Ska precis gå och lägga mig, tänkte bara
skriva lite. Idag var det skola, var trött som fan hela dagen och frös som tusan, fick
till och med låna min lärares kofta på matten thaha! Förstår inte hur man kan börja
8.15 och må bra den dagen? Även om jag lägger mig i tid finns det inte en chans att
jag vaknar under hela den dagen. När jag kom hem försökte jag som sagt logga in
på bloggen, satt vid datorn, myste med Felle och åt. Nyss låg jag i sängen och kollade
på New York Fruarna, skrattade sååå mycket åt hon som tyckte att hon hade världens
mest talangfulla barn. Och nu är det nått om tuttar som jag också sitter och skrattar
åt, hur f*n kan man vilja ha E,F & G i bh-storlek? SJUKT. Aja, ska som sagt sova nu,
börjar 10 imorgon så det är ju skönt! :) Så godnatt på er, nu ska jag se Free Willy å sova!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: