Me-Pictures from the dator!

Kul - Kommentarer (2)
2010-09-15 @ 16:54:50

Har suttit och kollat igenom alla bildern på den lilla datorn och hitta
massa bilder på mig som jag tagit enbart för bloggen haha! Ni ska
få se några.


Balkongen i början av sommaren... mmm!


Haha! Ludvig vill vara i centrum!


Hahahah! Tror aldrig att jag la upp den här... Men
mitt hår en morgon då jag hade duschat kvällen
innan. Buske eller vad? xD


Glad över något?


Yo!


Fellerumpa


Smakar gott


Peace


Thahah, ansiktsmask


Jag gör det där mycket..


Lugg!


Jag har aldrig sätt något vackrare... ;o



2 kommentarer
Postat av: Elizabeth

Fan va fin du e gumman:D

2010-09-15 - 21:55:07 |
Postat av: arina och lynn

kolla in bloggen

2010-09-16 - 15:52:25 | URL: http://blondiebrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: