Sjuk

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-09-21 @ 14:13:36
Stannade hemma idag, ville inte men eftersom att jag inte mådde bra så är
det ju viktigt att stanna hemma. Vaknade flera gånger inatt med frossa, så
tillslut tog Ingalill tempen på mig och jag hade jättelite feber. Då förstår man
ju varför jag frös så mycket, var så nere och hade ont i huvudet för. Om min
feber går ner (jag tror till och med att den har gjort det :s, vet inte) så kommer
jag självklart imorgon. Har redan missat mycket! :( Eftersom att jag inte mått
JÄTTE dåligt idag har jag mest kollat på tv, suttit vid datorn och ätit x) Så finns
inget kul att skriva om, föresten? Har nån av er som bloggar samma problem
med att logga in? Ibland när jag går till framsidan kommer en annan grej upp
där det står "Vill du synas här?" Sen bilder på typ blogg.se och bdb profilbilder.
Och så testar jag att gå in på blogg.se igen med det blir likadant igen efter 3 sec.


1 kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas verkligen att du kommer imorgon

2010-09-21 - 19:05:45 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: