Skolfoto idag!

Allmänt - Kommentarer (1)
2010-09-09 @ 09:18:29


Såhär ser man ut idag då! Skolfoto, är dock osminkad
på bilden, men eftersom att jag har idrott som första
lektion kommr mitt smink bara äcklas till. Så sminkar
mig efter istället! Jag, Fanny & Bella ska vara hippies
på skolfotot, men kan inte hitta någon bra tröja och
kofta. Tar med mig massa grejer så får F & B hjälpa
mig. Föresten, vet ni va jag drömde inatt, att jag var
i min förrförra skola och skulle skriva en historia om
något, vi hade fått det som uppgift, men istället så
gick jag till min gamla "skolbyggnad" och hälsa på mina
lärare. Thaha! Skumt, vi hörs ikväll <3



1 kommentarer
Postat av: lucke

Hello! Anmäl dig till veckans blogg om du känner för det :P

2010-09-09 - 09:32:32 | URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: