Steffi kommenterade!

Svar på kommentarer - Kommentarer (4)
2010-09-29 @ 21:55:34
STEPHANIE :D :

HEJ!! Jag saknar er sjukt mycket !! gud vad långt hår du fått btw!! :P Hur äre med er då ?
jag har börjat i en skola som heter skolgårda skola . den är jättebra . de har ett cafe där ,
asbra :) Har träffat en snygg kille oxå (med bruna ögon):D , mktmkt snyggare än i den
gamla xp hhahah och jag är mest med en tjej som heter felicia . du kan söka på facebook
där hon heter Felicia monroe . kanskee nt din typ , menmen .. hahah blir typ kallad
stockholmaren ,08:an , märta ,randy och steff :P Men HÄLSA ALLA SÖTA 9A:ARE DÅ!!!!:D
PUSSSSSSSSS !<3<3<3<3 <3EmmaJuliaSkorpiNattaFannyEbbaBellaHannahSteffi<3
( har väl nt glömt ngn ? ;O loveu <3

HEEEEEEEEEEEEJ! :D
Vi saknar dig jättemycket också! Var och varannan dag säger vi hur mycket vi saknar dig
och hur annorlunda det är utan dig! Vill att du ska komma tillbaka!! :( Haha, jo mitt hår
växer så det knakar, men ska klippa det i helgen thaha :P Det är bra med oss! Just nu är
man väl lite slut eftersom att vi sprang nytorpsloppet idag, Fanny var jätteduktig och kom
trea av alla niorna! Skolgårda Skola, det var ju.. ett påhittigt namn.. xD Hahah, det lilla
cafét utanför matsalarna ska öppna igen, typ.. inte för att man kommer köpa någonting.
åååh!  Va kul för dig! Nu förtiden kan man ju knappt se en kille med bruna ögon utan
att tänka på dig haha :P Felicia, okej! Men du måste också skaffa facebook så att man
kan kontakta dig. Vi tjejer funderar på att komma ner, eller upp? Vet inte vilket håll
Motala ligger åt, men vi tänkte komma dit någon gång och hälsa på! Varken du vill det
eller inte. Haha, Stockholmaren :P Ska hälsa alla, har till och med fått killarna att
erkänna att de saknar dig. Pusspusspusspuss, och flytta tillbaka, vi skulle ju bo ihop
du å jag! ;( ÄLSKAR DIG!


4 kommentarer
Postat av: fanny

Saknar dig steffi <33

2010-09-30 - 14:52:28 | URL: http://fannymarias.blogg.se/
Postat av: stephanie

Jag saknar dig oxå Fanny <33 ni får fan komma ner till mig snaaart !! saknar er sjukt mkt , Babeeees <33

2010-10-08 - 14:26:03 |
Postat av: stephanie

Jag saknar dig oxå Fanny <33 ni får fan komma ner till mig snaaart !! saknar er sjukt mkt , Babeeees <33

2010-10-08 - 14:27:37 |
Postat av: Anonym

EBBA: Ja fast jag kanske ska komma upp till er så får jag träffa er alla !! HAHAHAHAHAHAHA saknar killarna mig ?! ;O kul då :) Jag har klippt mitt hår jättejätte kort ! (typ);P vi har köpt en katt och en häst ! (claudias såklart) en kille som sitter typ brevid mig nu är släkt med Diddi :P han heter Terno typ :P haha. Jag saaaaaknar er sjuuuukt mkt ! <3333333333333 :/ men har det börjat någon ny kille i klassen ? skulle det nt vara fotbollsprofil nu i 9an ? :O . vi har oxå köpt en båt . Jajustee , vi skulle ju flytta ihop jue :/ men jag flyttar hem till dig när jag slutat skolan . så kan du höra mig och eric ! HAHAAH ush !:O asså kommer du ihåg våran ramsa eller ?! Jag försöker lära claudia men hon fattar inte , och det blir nt samma sak . för vi gör den bäst !! :D <33 Adde hälsar :TJAAAAAA

2010-10-08 - 14:42:41 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: