Better Mood

Allmänt - Kommentarer (2)
2011-04-06 @ 23:49:55
Nu ska jag ta och sova, Ingalill fick mig att må mycket bättre. Och jag håller verkligen med om hennes "teori", jag menar, jag har haft Felix i fem år, FEM år, och han har aldrig gått vilse, om han inte är hemma är han i området. Pappa ser ju honom varje dag när han jobbar. Felix är stark. Och sen plötsligt, när tjejen i trappen som frågat om hon får ta med Felix när hon flyttar och gnällt som fan, flyttar. Så är han putsveck. Syns inte till alls. Ja, ni förstår själva. Det är bara logiskt tänkande, som 2 + 2 = 4. Eller vad tror ni?

Ni har ju inte fått någon bild på mig på ett tag, så här har ni 6 st. hahah :)

GODNATT


2 kommentarer
Postat av: linnéa

Fin blogg dyu har

2011-04-06 - 23:51:26 | URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/
Postat av: linnéa

Jaa hoppas jag med, håller en tumme för dig ! :)

Allt bra?

2011-04-06 - 23:54:24 | URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: