Bildbomb från förr

Oldie - Kommentarer (0)
2011-04-23 @ 01:40:18
Tänkte dela med mig av lite gamla bilder!


på den tiden jag hade min röda mobil


på den tiden jag klädde ut Ludde, hahah, oj, stackars lillen.


på den tiden man var smal


på den tiden då Ludvig var liten


på den tiden jag och Bella alltid köpte godis och gick hem till mig!






på den tiden man var världens största wannabe



på den tiden man inte hade ett stort fult ärr på vänstra knät.




på den tiden jag tog skumma bilder med sina sysslingar














på den tiden jag umgicks som mest med Hannah








på den tiden jag började träffa Bella allt oftare


och på den tiden jag var ny i Nytorpsskolan


That's it, for now!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: