Glad Påsk!

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-04-24 @ 16:39:23
Hej på er :)
Har varit en riktigt tråkig dag för mig idag, men igår var trevligt! Åkte hem till mamma igår runt 12, och så hämtade jag och Petteri upp Mormor och Moster på gullmars. Men tanter som de e, hittar de ju absolut inte. Jag fick gå och leta efter dem alltså. Mormor hittade jag innanför spärrarna kämpandes med mobiltelefonen som hon inte fattar ett skvatt av. Och Moster hade börjat virra bort åt helt fel håll. Sen fick jag leda dem till bilen där Petteri stod och väntade haha. Efter det åt vi Påsklunch hemma hos oss, och de gick hem runt halv 7. I morse vaknade jag vid halv elva av att mamma stod och hammrade något, samtidigt som petteri ropade att jag skulle gå upp. Låg kvar till elva, sen gick jag upp och åt frukost. Sen satte jag på mig myskläder och satte mig i trädgården och läste på lite inför Musikprovet nästa vecka, efter det var det lunch. Gillade dock inte resterna som var kvar från igår, typ sill och räk-paj. Så jag gick och värmde lite tomatsoppa istället. Sen har jag typ legat och solat resten av dagen, eller, snarare typ sovit. Somnade i solstolen efter tio minuter hahah. Sen kom Ludvig hem! Han har ju varit hemma hos sin farfar någonstans långt bort med kusin Inez. Så de var här ett tag och fikade, sen åkte Inez, Ludvigs farfar och hans fru Margareta och lämnade Inez hos hennes föräldrar. Och nu sitter jag nere i källaren, ser lite på tv och skriver här ;) Och ikväll är det min favoriträtt! Potatisgratäng (med gorgonzola i) och fläskfilé! MUUUMS

(Gammal bild)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: