Hello

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-04-09 @ 21:16:58
Hej på er, förlåt för dålig uppdatering, men som sagt är jag inte direkt mig själv nu när Felix är borta. Har inte velat göra någonting heller, bara sitter här som ett spöke. Nej men, är också så fruktansvärt trött eftersom att jag inte sovit alls knappt. Tilda frågade om jag vill göra något idag, och jag sa att det kunde vi så länge vi var hemma här, något annat hade jag varken orken eller lusten för. Så hon kom hit runt halv två. Då satt vi och snacka och titta på tv (osv), sen vid fyra drog vi faktiskt ner till solariumet och solade tio minuter kvar. Blev jätte glatt överraskad när vi kom ner och jag fick se en stooor ny maskin, lite dyrare dock, men det spelade ingen roll för mig. Den var AWSOME, så värt pengarna :) Resten har jag väl inte gjort så mycket, spelat sims, haft ont i magen, har också hunnit titta på Easy A igen faktiskt, riktigt rolig film! Där märkte jag att Aly(son) Michalka, (tror jag hon hette?), har så fint mega-lockigt hår. Så jag testade att göra sådant hår på mig själv, nu ser jag ut som ett lejon. Inte direkt stilen för mig, men passar sjukt bra på henne! 

Nu ska jag nog titta på en till film och försöka sova, är helt utmattad. Funderar på "The House Bunny"


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: