Ledsen

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-04-05 @ 18:36:12
Hej på er, är sjukt ledsen och sitter typ och grinar från och till hela tiden. Felix har nu varit borta i fem dagar, och jag vill inte ens tänka på vad som har hänt. Pappa sa att en räv kan ha tagit honom, eftersom att de har börjat komma fram nu mot våren, och förmodligen är hungriga. Började gråta så fort han sa det och kan inte ens se framför mig hur Felix blir uppäten. Är också sur eftersom att min granne som har tjatat om att få ta med honom när hon flyttar, har flyttat nu, och Felix är borta. Jag vill bara att min bebis kommer hem och att allt ska bli normalt. Vet inte vad jag ska göra utan honom. Nu ska jag göra ett försök att lära mig någonting till imorgons NO-prov., men det blir nog svårt.

(Har dessutom fått massa frågor till frågestunden, dock från en och samma person som låtsas vara massa olika. Kommer inte heller svara på alla sexuella frågor jag fått, så det är bara att lägga ner.)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: