LONDON

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-04-03 @ 22:38:54









Jag ska, upprepar SKA flytta till London. Vet inte när eller hur, men jag vet genom fakta, att jag kommer bo i London under någon tidsperiod i mitt liv. Det är där jag är som gladast och lycklig, kan inte sluta le när jag går på gatorna. Jag älskar England och London, mer än jag älskar Sverige och Stockholm om jag ska vara helt ärlig. Jag längtar hela tiden dit, jämt och ständigt. Och just nu hoppas jag bara på att jag och Bella kan åka dit i sommar, ensamma utan föräldrar. För att se hur det är, spännande va? Jag hoppas med hela mitt hjärta.


1 kommentarer
Postat av: maria

åk på språk resa :)

2011-04-07 - 20:18:24 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: