Morning folks

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-04-14 @ 07:47:27
Good Morning på er!
Får skjuts idag till skolan så fick en halvtimme över att sitta lite vid datorn medan Petteri gör sig iordning.  Idag är det matteprov, är så nervös så jag dör. Matteprov är de värsta av prov som finns. Har ju suttit varje kväll de senaste tre dagarna och pluggat till det här, och ibland lurar jag till och med mig själv och tänker "Men det här kan ju faktiskt jag!", sen så inser jag ju att det är fel eller att det var det enklaste i världen. Jag har i alla fall bara försökt fokusera på att lära mig alla sätten att räkna på, det är ju det som är problemet för mig. Aja, nu ska jag gå och borsta tänderna! Puss


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: