Morning folks

Allmänt - Kommentarer (2)
2011-04-03 @ 11:05:34
Hej på er! 
Bion igår var jättebra, fast det visste jag ju redan såklart ;) Men tror att Fanny tyckte den var jättebra i alla fall. Filmen slutade runt halv nio och då drog vi hem båda två på direkten. När jag kom hem satt jag bara vid datorn en liten stund sen gick jag och la mig. Dessutom ringde Emma mig runt tio, och hon var ju lite glad om man säger så. Dessutom finurlade jag lite med telefonen, så hon kommer få en stor överaskning på måndag :P! 
Fast nu när jag tänker efter, det var någon som ringde mig med dolt nummer mitt i natten när jag låg och sov, men jag typ halvsov så jag gick upp och svara hahah. Men jag hörde bara fotsteg så jag la på. 

Nu ska jag göra mig i ordning, och sen ska jag faktiskt ut och leta efter min lilla Felle. Är lite orolig nämligen, pappa sa att han inte varit hemma på 2-3 dagar. Och jag får alltid nojor om att han svultit ihjäl eller blivit påkörd.. Så ska se om jag hittar honom... Puss


2 kommentarer
Postat av: Mr ;)

Undra vem det kan ha varit som ringde.. XD

2011-04-03 - 13:03:47 |
Postat av: ebba

men fuck you danne :P

2011-04-03 - 13:35:49 | URL: http://bebiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: