Hola

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-04-19 @ 11:07:21
Förlåt förlåt förlåt för att jag inte skrivit. Men har helt enkelt inte haft lust alls. Så fort jag kommer till pappa blir jag lite ledsen eftersom att Felix inte kommit hem. Och så har jag försökt "fylla dagarna", med aktiviteter, så jag verkligen utnyttjar lovet istället för att bara sitta å dega hemma. Till exempel i förrgår, då träffade jag Natta och tog en glass ute i solen, sen efter det så träffade jag Fanny och gick å käka middag på Donken, sen sola vi solarium och efter det sov hon över hos mig. Vi vakna tidigt igår och gick och åt frukost på Donken, haha, tjockisar jag vet, men vi orkade inte gå längre. Men det var mysigt i alla fall, att sitta på uteplatserna och äta i solen :), efter det började vi åka mot Emma som fyllde år igår (vi ville överraska henne), men vi ringde henne på vägen och det visade sig att hon inte ens var hemma. Så jag och Fanny åkte hem till henne istället där hon fick byta kläder och så gick vi ut med hennes hund Pelle. Efter det ringde äntligen Bella upp oss som vi hade försökt ringa 30 000 gånger. Så efter promenaden åkte vi till gullmars där hon hoppade på vår tunnelbana. Vi åkte till T-centralen och tog en glass i någon glassbar, sedan kollade vi lite i affärer och hittade ut en jättefin kjol till Bella som hon köpte. Efter det åkte vi hem, eller, Bella åkte hem och Fanny åkte till mig bara för att hämta sina hörlurar som hon glömde. Sedan följde jag henne hälften av vägen till tunnelbanan, och sen gick jag hem! Hade såna jäkla skavsår på lilltån så det inte är sant haha! Efter det orkade jag inte göra någonting, egentligen skulle jag och Fanny träffa Emma, men jag var så trött att det inte blev av. Minns inte ens att jag somnade, Big Bang Theory var på tv, så gick och la mig och titta, sen vaknade jag plötsligt klockan halv fem på morgonen typ och någon film var på. Det var dessutom samma skådespelare som är med i The Shining, så jag blev skiträdd och stängde av så fort jag kunde hahha. Sen somnade jag om! 

Vaknade klockan halv tio av att pappa kom in och sa att han skulle ner till båten och att jag kunde komma med ner om jag ville. Jag sa att jag kanske kommer senare, så ska förmodligen ner dit och säga hej, sen ska jag åka och träffa mamma på söder och gå på stan! Hade helt gömt det, men ska i alla fall till henne vid två! Sen har jag inga mer planer för dagen! Vad ska ni göra?




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: