Alice: Madness Returns

Ebba Wants - Kommentarer (0)
2011-08-31 @ 01:59:58
Är helt inne i en spelperiod känner jag. Jag har aldrig riktigt tyckt om "spel" förutom The Sims dårå. Eller, jag har alltid spelat spel, har önskat mig i julklapp osv när jag var yngre, och jag har 30 tusen spel hemma. Men aldrig så att jag varit spelgalen, bara testat en gång sen spelar jag inge mer liksom. Nu har jag skaffat två (snart tre) spel på typ en månad (för egna pengar!!), tog upp hela månadspengen. Och nu är jag helt inne i att skaffa ett spel som EA games har gjort, Alice: Madness Returns. Och det tycker jag är helt sjukt att jag ens vill testa, jag menar, jag är den största fegisen som finns. Klarade inte av att spela varken Harry Potter, Jönssonligan eller till och med nått hästspel, bara för att musiken var så läskig, och nu ska jag skaffa ett psykospel. Spelet går ut på att man är Alice (in Wonderland), fast att hon är typ, störd i huvudet. Wonderland är inte längre sådär fint och gulligt, utan tvärtom. Man måste mörda olika varelser och allt ser helt cp ut. Har suttit och tittat på walkthrough hela dagen på youtube. Förstår inte vad det är med mig, jag har också testat ett spel som heter Limbo, och det är ju inte heller nått gulli-gull spel som jag brukar gilla. Varför har jag börjat gilla läskiga spel, thaha!? Aja, tänkte bara berätta om hur jag knappt kan vänta. Här är en bild och en av trailerna:


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: