Getingar

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-08-20 @ 11:09:22

img_8104 (MMS)

Godmorgon! Har inte varit uppe så här tidigt på jättelänge. Hade inte heller planerat på att gå upp tidigt, men Ludvig kom upp och berätta värsta jobbiga långa historien om hur han gått upp mitt i natten för att han trodde det var morgon, och hur han skulle kolla klockan i mitt rum. Sen på vägen dit hade han sett två getingar i hallen, och sen en på mitt täcke i min säg! Där JAG låg! Sprang upp och vill aldrig sova i den sängen mer. Fyhelvete.. Jag som redan har haft en geting-i-sängen incident. Under min otursvecka i 7an (tror jag) då jag skadade mitt knä, blev utelåst en hel kväll OCH hade en geting i sängen som stack mig. Världens mardröm. USH



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: