Past two days

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-08-27 @ 23:41:10
Just det! Skulle ju berätta om gårdagen! Gick i skolan som vanligt och när jag slutade åkte jag hem på direkten, sen kom Nathalie och sov över hos mig. Kvällen spenderades med några Misfits avsnitt, internet & tv. Vi båda somnade snabbt runt ett. Riktigt trevlig kväll!
Och nu när jag ändå håller på kan jag berätta om idag. Vi vaknade runt halv tio, eller.. Nathalie var redan vaken och jag väcktes av min mamma. Hoppade direkt in i duschen, sa hejdå till Natta, och drog iväg till Sickla med familjen. Köpte två olika tårtor, massa kakor och läsk! Runt tre kom min Mormor, Moster, Morbror och tre av fem kusiner! Vi åt tårta och jag öppnade mina presenter, blev riktigt nöjd. Har fått förtidiga presenter hela sommaren, så fick de som var "kvar". Verkligen jättefina grejer, två böcker jag önskat mig, ett spel, massa smycken (bland annat en ring, ett halsband med månadssten och ett armband där det står "be yourself". Jag fick också presentkort på Gina Tricot och lite annat smått och gott. Jag blir så glad av presenter! :) När alla gästerna hade gått började jag direkt packa, och vid åtta kom min pappa och hämtade mig. Har bara suttit och pratat och tittat på tv, såg nyss Pirates of the kanintestava. Har aldrig sätt hela tredje filmen, kul att äntligen ha gjort det. Fick dock smått panik tidigare ikväll, så jag plockade upp Felix direkt efter att han hade ätit (höll honom i magen) och han började genast jama och hulka, trodde att han skulle spy och sprang direkt ut därifrån, pappa stod bara och försökte få Ingalill att bära bort honom så han inte skulle spy på mattan. Men min tuffa lilla kille klarade sig och höll inne det, sen la han sig och sov ett tag på mattan. Fick mig att tänka på en sak, om jag inte ens klarar av att se min katt spy, utan springer iväg. Hur tusan skulle jag klara av att få barn? Typ spyr 70% av barndomen. BLÄK
Två jeeeeettefina bilder på mig och Love igen! :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: