SCHKUUL

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-08-25 @ 22:30:18
Var alltså min födelsedag igår. Men inget annorlunda direkt, bara vanlig tråkig dag. De senaste två födelsedagarna har tyvärr varit väldigt tråkiga eftersom att jag har haft skola varje gång, och det kommer jag ha då jag fyller 17 också. Men när jag fyller 18, då jävlar! Det är en fredag! :P
Har alltså varit vanliga dagar, min nya skola funkar riktigt bra och jag gillar alla än så länge! Dock fick jag stå och prata inför hela klassen (som jag haaatar) redan igår. Vi skulle tolka en bild typ, berätta vilka känslor som kom upp och vad vi trodde att den ville förmedla osv. För det första hade vi inte skrivit så mycket, och för det andra hade de paret innan oss snackat jättemycket och det lät jättebraaa, vilket fick mig och Fia att låta som idioter hah! Gick ganska bra i alla fall. Idag hade vi Estetisk kommunikation, matte och Medier, samhälle och kommunikation. Intressanta lektioner, dock känner jag mig jätte okreativ när läraren står och berättar vad vi ska jobba med. Allt jag tänker är "hur fasen ska jag komma på något att göra", vi får väl se hur det går.. Imorgon är det fredag! Sen på lördag ska släkten komma och fira lilla mig på sextonårs-dagen! :) Ni får lite bilder från de senaste dagarna.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: