TODAY

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-08-15 @ 01:41:06
Träffade Tilda idag, hon kom hem till mig en stund, och sen när vi inte hade något att göra drog vi till globen och köpte paj på McDonalds, jag fick ju typ rabatt grejer skickade hem till mig eftersom att Ingalill ringde och klagade en gång då de glömt något. Så vi fick som massa små pappersutklipp av hamburgare, pajer, glassar osv. Så lämnar man bara in dom och får gratis :) Grejt! Efter det drog jag hem och väntade på pappa å Ingalill som var på 50-års fest hos någon. Så låg i typ två timmar och tittade på naturprogram på BBC Knowledge (tror jag det heter?), som jag gjorde igår också haha! Kommer in i sånna perioder ibland, orkar inte sitta vid datorn så tittar på skitprogram istället. Fast nee, programmen är ganska intressanta. Vet ni till exempel att regn aldrig blir tår-format som vi tror?

Ohh! Såg förresten I am number four igår, riktigt braa. Och Alex Pettyfer.. kan man bli snyggare?


1 kommentarer
Postat av: marzia

har du dissat river??? !!!! :O

2011-08-15 - 10:43:28 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: