AHS

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-12-22 @ 11:41:42
Vad gör morgontrött Ebba uppe klockan halv tolv på den första lediga dagen kan man fråga sig? Jag har faktiskt varit uppe sen klockan tio. Varför? Jo, det sista avsnittet på American Horror Story kom ju som sagt ut inatt. Försökte hålla mig vaken, men tror jag nickade till någon gång runt tre. I alla fall, jag vaknade tidigt och tittade på avsnittet! Tänker inte avslöja för mycket då människor kanske inte vill ha spoilers, men jag kan säga att avsnittet var skitbra men också en besvikelse. Det var som sagt sista avsnittet och jag hade kanske förväntat mig LITE mer. För det första trodde jag att avsnittet skulle vara 90 minuter, inte 50. Men jaja. Och för det andra hade jag och Tilda suttit och kommit på så mycket som skulle kunna hända, och typ inget av det hände haha! Men ja, annars var det riktigt bra! Synd bara att idioterna som gör programmet har gjort så att andra säsongen börjar i Oktober nästa år. pff.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: