American Horror Story

Film/Serie-Tips - Kommentarer (1)
2011-12-11 @ 19:36:30
Har börjat titta på en ny serie, vet inte riktigt varför jag fortsätter att kolla, den är så jävla läskig. Jag som är så lättskrämd. Den hetter i alla fall American Horror Story, och är lite... skum. Bra dock. Orkar inte se mer One Tree Hill för tillfället så American Horror Story är min nya "grej" for the moment. Vissa delar är bra faktiskt. Nä, ska se ett avsnitt till nu innan mitt favoritprogram En Idiot på Resa börjar, älskade Karl Pilkington ♥
i prepare for the noble war.
i don't feel sad. i don't feel anything.
it's a filthy world we live in, it's a filthy goddamn helpless world.
i feel like i'm helping to take them away, i'm helping to take them somewhere clean, and kind.
and there's something about all that blood man. i drown in it....                   ...you think i'm crazy?


1 kommentarer
Postat av: tildiiiisen

BRA EBBA! DU GÖR MIG SÅ STOLT! <3

2011-12-11 - 22:41:37 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: