GOD JUL

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-12-24 @ 12:07:42
Hej allihopa, och God Jul! :D Jag väcktes redan klockan halv nio imorse (inte lätt att komma upp ska jag säga er..), somnade klockan typ fyra inatt, vet inte riktigt varför faktiskt. Bara låg och... stirra i taket typ. Jobbigt! I alla fall, fick två "morgon-klappar" som vi kallar det, en skjorta eller vad man ska säga, och en VHS miniband-uppspelare. Ska förklara. Önskade mig att vi skulle göra mina bebisfilmer till DVD istället, eftersom att vi inte kan se dom här hemma (det är liksom små video-kameraband) eftersom att VHS bandet som man lägger de små i är sönder. Men mamma sa att det är onödigt att göra band till DVD om vi inte ens vet vad som är vad, vilka som är värda att göras till DVD liksom. Därför fick jag en ny sån där VHS-grej som man kan lägga dom i. Så har suttit hela morgonen och tittat på gamla videor, hittade nyss när jag satt och sjöng till en gammal melodifestival låt. HAHA! Älskar sånt. Nu ska jag bara ta det lugnt den sista halvtimmen innan släkten kommer, myyys! Lägger upp låten jag sjöng till på bandet!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: