HELLO

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-12-29 @ 19:25:28
Hej på er!
Gick ju som sagt på bio idag, Alvin & Gänget. Riktigt bra faktiskt, och min lillebrorsa satt och asgarva hela tiden! Den där Theodor är ju FÖR söt, som en liten bebis. Vill ha en egen talande ekorre :( Annars är jag bara överdrivet glad för att mamma hittade mina jeans förut, som varit borta i typ tre veckor. Visade ju sig att de hängde på en galge med en kofta över. Så klart att jag inte ser dom då!! Fast känner ändå att det är dags att köpa nya jeans, gillar de här jättemycket, fast de börjar bli lite lösa här och där, i knäna och rumpan. Det är inte så snyggt. Imorgon blir det att träffa Natta & Tilda förhoppningsvis eftersom att det inte blev av i förrgår! Puss


1 kommentarer
Postat av: tilda

Du menar på lördag? :P

2011-12-29 - 22:17:46 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: