Jonah

Tyck & Tänk - Kommentarer (1)
2011-12-05 @ 00:25:55
Så otroligt stark kille! Satt och grät genom halva videon, blir så otroligt ledsen över att se så många må dåligt! Jag har själv varit igenom sådana här perioder då allt bara känns hopplöst. Att ingen gillar en, att bli kallad saker. Därför tar jag så hårt på när andra blir mobbade. Det är det värsta jag vet. Varför hata på någon för att den är annorlunda, eller säger vad de tycker? Är inte det en bra sak? Jag blev så lycklig i slutet där han skriver att visst är värt något, och att han har så många anledningar till att finnas här. Så otroligt modig kille. Kärlek till honom.


1 kommentarer
Postat av: marzia

du vet väll att videon är fejk?

http://www.youtube.com/watch?v=zt5gvl5s2q4&feature=youtu.be

2011-12-07 - 16:42:35 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: