JULLOV

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-12-21 @ 16:09:30
Hej på er!
Idag var det julavslutning i skolan! Riktigt trevligt faktiskt, träffades i skolan och åt pepparkakor och drack julmust. Efter det gick hela skolan till kyrkan och sjöng lite. Efter det fick vi åka hem! Jag åkte faktiskt hem på direkten, och råkade somna till lite i soffan. Sov till kanske ett eller något. Sen dess har jag suttit här och tittat på något program om farliga älgar haha! Det är en kille som pratar om hur hans hund räddade honom från en älg just nu. I alla fall, planerar inte att göra något idag, längtar bara till imorgon då nästa avsnitt av American Horror Story kommer ut i Sverige. Dock skulle jag träffat Natta & Tilda och sett på det med dom, men våra planer verkar ha skitit sig eftersom att jag ska på hockey med Petteri och Tilda skulle göra något. Därför blir det väl ensam Ebba som får se AHS. Vad gör ni idag och imorgon?


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: