Little Darlings

Film/Serie-Tips - Kommentarer (0)
2011-12-27 @ 02:04:23
I det förra inlägget berättade jag ju att min mamma tipsade mig om en film, tänkte berätta!
Jag och min mamma satt och tittade på "Den där Mary" som var på tv ikväll, då hon plötsligt hoppa till och sa "Men! Kan det vara? Ja det är det!!, det är Matt Dillon!, jag var så kär i honom när jag var i din ålder", om ni har sett den där Mary kanske ni vet vem han är, mannen med den fula mustashen som alltid sitter i sin bil och avlyssnar Mary's lägenhet. Så började hon berätta om någon film som hon gick och såg på bio typ fem gånger för att hon var så kär i honom, och att hon brukade drömma om att hon var tjejen i filmen som han blev kär i osv osv. We've all been there ^^. Och om man känner mig vet man nog att jag är en sucker för gamla filmer, speciellt de som är inspelade på 80talet. Så jag sökte upp filmen snabbt som tusan och satte på den, och kan faktiskt säga att den var rätt bra! Lite sådär småfjantig som gamla filmer kan vara ibland, fast i helhet var den riktigt bra och ROLIG! Skrattade jättemycket. Och jag förstår verkligen varför min mamma var så kär i honom, typisk badboy kille med gömda känslor, haha. Och den där långa hippiefrillan var ju poppis på den tiden. Aja, hittade ingen trailer, men kan lägga in en del av filmen här från youtube, dock finns inte alla delar att se där tyvärr.
Min favoritdel börjar 7:58 ;)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: