Ni får ursäkta mig, jag är övertrött.

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-12-08 @ 00:54:02
Jävla laktosintolerant-fack-helvetes-mage. Varför har det här kommit upp igen? Jag fattar inte, man kan väl inte bli laktosintolerat, sen inte, sen igen, eller hur? Fattar ingenting. Gick till doktorn över det här när jag var liten, han sa att jag var "känslig" och skulle hålla mig undan mjölk i något år. Så det gjorde jag. Efter det året var det helt okej igen, har kunnat dricka mjölk normalt vad jag minns i alla fall. Men det senaste året, magkatarr efter magkatarr. Mår illa och får ont i magen efter att jag dricker vanlig mjölk och äter saker som inehåller mjölk. Ändå fortsätter jag. UUHHH. Aja, kan inte sova. Har försökt men jag orkar inte, ligger och tittar på Peter Pan (Jeremy Sumpter in my ♥), kommer ihåg första gången jag såg den, var typ 10 eller något och vi hade hyrt den nere i centurm. Så stod jag nån millimeter ifrån tv-skärmen och glodde hahaha, så kär blev jag. Njäe, va uttråkad ikväll också. Gjorde en till video, men vet inte om jag vågar lägga upp den med. Ni kanske tycker det är tråkigt eller töntigt eller något. Fast just det, det är ju min blogg, hehe. Jag lägger upp den.
Har föresten kommit på varför jag har så få views på mina videor, kanske för att jag alltid viddar filmer som typ ingen har hört talas om, höhöhöö.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: