Shaken

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-12-12 @ 02:10:44

Okej, American Horror Story kanske inte är en sån jävla bra ide after all... Är så jävla rädd just nu. Som ni ser är klockan två... Och ja, jag hade somnat. Lyssnar på radio varje natt för att slippa höra tunnitusen, alltså typ en ljudbok, som sen tystnar. Hade alltså somnat, så vaknar jag plötsligt, av världens ryck. Ni vet det där irriterande sprakande ljudet som stör radion när man får sms. Det ljudet, högt som fan, trodde mamma skulle vakna. Och jag fick det inte att sluta, fick hoppa ner på golvet och dra ut sladden. Tyst. Bara mitt hjärta som slår hårdare än aldrig förut som hörs i mörkret. Vågar inte blunda. Fan alltså. Det läskiga är att jag aldrig fick sms.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: