Sjuk

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-12-25 @ 14:11:50
Hej på er människooor, hur mår ni? Jag mår inte så bra om jag ska vara ärlig, mina öron gör ont och halsmandlarna har svullnat upp.. kände redan igår att jag började känna mig lite låg, men nu är det apdåligt. Var jättejobbigt att vakna imorse, känner mig helt trött i skallen. Dessutom skulle jag hjälpa Petteri att bära ner ett bord till källaren, typ snubbla till tre gånger när jag inte ens bar något, bara stod där. Inte kul! Skulle egentligen till mina "halvkusiner" idag, men eftersom att pappa ville fira jul med mig också bär det av till honom om någon timme, ska hoppa in i duschen först bara. På tal om pappa, han kan verkligen inte hålla hemligheter, noll julkänsla liksom. Berättade nyss i telefonen att han beställt jackan, jahapp liksom x) Men jaaa, ska duscha nu som sagt, så puss!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: