The Tree of Life

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-12-06 @ 13:48:25
Hej hej, klockan är cirka halv två och jag är hemma. Stannade hemma, känner mig så jävla sämst för att jag stannade hemma när jag lovat mig själv att gå de här sista tre veckorna i skolan! Men jag har fått sån jäkla magkatarr, har inte ätit något sen igår för mår illa på bara taken av mat. Därför är det rätt skönt att bara ligga hemma och slappa, inte äta något och inte stressa. Har förmodligen fått det av saker jag åt igår, är ju som sagt laktoskänslig, så är jag väl lite nervös och stressad inför engelska-presentationen imorgon = magkatarr. Ni som aldrig har haft det: var lyckliga! Aja, har i alla fall tagit en tablett mot det och använt min uttråkning till att göra en ny video. Såg en film igårkväll som hette The Tree of Life. Tror inte att så många har hört talas om den men den är så otroligt vackert filmad, det är just sån stil jag gillar. Eller, den hoppar väldigt mycket och var svår att förstå ibland, men att t.ex. solstrålarna är bakom personerna och att kameran "springer med" barnen när de leker. Bara vacker film, första 20 minutrarna var tråkiga dock då det handlade om rymden och dinosaurier :P. Resten av filmen är väldigt intressant eftersom att en av sonerna dör som 19 åring och man får förlja med i familjens "förflutna" när den äldsta sonen (tror jag) minns tillbaka.I alla fall, ger en länk till trailern HÄR. Och så tänkte jag slänga in videon jag gjorde, and yes, det här är min hobby. Deal with it.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: