UPDATE, tråkigt!

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-12-29 @ 02:21:04
I know I know I know... No bloggning på två dagar. Men jag är en sån upptagen människa förstår ni! Nej men, igår var jag på ett möte, inte så kul men ganska skönt att prata ut ändå! Sedan gick jag och mamma lite i Globen och köpte födelsedagspresenter till släkten, två av mina kusiner, Love & Sarah + min moster fyller år exakt samma dag! Så man måste skaffa alla presenter samtidigt typ :P Och idag har jag bara schlappat om man säger så, vaknade halv ett, min lillebror hade kompisar över.. IGEN. pust. Jag skulle träffat Natta och Tilda idag, planera inför Holland, men båda fick förhinder. På tal om Holland! Ska dit i vår med mamma, kusin, moster & mormor! Amsterdam. Känns både negativt och positivt. Är ju glad för att jag får åka någonstans, hänga med släkten och åka till Holland! Äntligen. Men, hade inte riktigt tänkt mig att när jag väl kom till Holland, skulle det vara med släkten liksom. Har ju planerat med Natta och Tilda att åka dit i sommar, men spela roll, FÖR DET KOMMER HÄNDA ÄNDÅ. Vi kommer förmodligen åka antingen i Juni eller Augusti, får se hur det är ekonomiskt först! Det är bara bra att jag åker dit lite innan, checkar priserna och lär mig hitta runt lite. Eller hur? Dessutom får jag spendera mer tid med min kusin! TREVLIGT. Nu ska jag ta och sova, imorgon ska jag på bio med mami och Ludvig, Alvin & gänget 3 eller något. Ska bli kul :) puss


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: