Victoria's Secret

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-12-27 @ 01:48:22
Var det någon som såg Victoria's Secret ikväll? Jag glömde totalt bort det och kollade inte, dessutom var jag helt inne i att titta på en film som mamma tipsade mig om, kan skriva om den sen. Men i alla fall, Victoria's, riktigt synd att jag missade det! De har ju alltid så söta/sexiga underkläder att visa, och stämningen under programmet är alltid så härligt. Kommer ihåg att jag älskade visningen där Seal sjöng för vad var det 3-4 år sedan kanske? Ingen aning, älskade det så mycket att jag la in det på min Ipod, i alla fall låten. Man har ju någon gång under sitt liv önskat att man kunde vara en Victoria's modell, men jag når inte riktigt kraven haha! Aja, tänkte bara lägga in det där härliga klippet med Seal, enjooooy.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: