dålig uppdatering

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-02-01 @ 21:33:27
Hej hej, förlåt för dålig uppdatering! Har bara inte hunnit skriva faktiskt! Åkte hem vid två som sagt, flyget var lite skumpigt och jag ska aldrig mer sitta vid motorn, eftersom att jag blev helt nojig så fort det lät lite annorlunda. Men jag landade och lever! Kom hem runt sex, och då gick jag och duschade och satt lite vid datorn. Sen var det dags att sova tidigt. Var helt slut och skulle dessutom till skolan idag. Och jaa, idag var jag i skolan och sådär. Tog bilder men hann tyvärr bara föra över dem till datorn hos pappa. För sen kom Petteri och hämtade mig, så nu är jag hos mamma. Ska vara här tills på fredag! Puss 
saknar London redan... :(


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: