justin bieber - again

Music - Kommentarer (1)
2011-02-25 @ 20:07:43
Känns som att jag har tusen inlägg om Justin Bieber nu, men faktiskt, jag har ingen aning om varför alla hatar honom så mycket? - eller, det finns en sådan stor del människor som säger att de stör sig på honom, att han inte kan sjunga, och att inte alls har talang, att han bara har halkat in på det här och inte behövt kämpa alls.

Jag tycker det är fel, jag menar, kolla den här videon, utan skrikande flickor, utan massa ljus, utan rökmaskiner, och inte massa "baby, baby ooh"

du är korkad om du fortfarande tycker att han suger :o

"no lights fog screaming girls just him and a gutair....and his real talent shines"
"i used to not like justin bieber but ... without all of the girls and lights he has real talent."

och sen den här:


1 kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hellu



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2011-02-25 - 21:14:29 | URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: