skidresa

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-02-25 @ 10:23:51







Var på skidresa med klassen (och paralellklassen) igår! Det var faktiskt riktigt kul! Men kunde dock bara ta bilder i bussen, eftersom att jag inte skulle kunna låsa in den någonstans sen när jag inte ville fota mer när vi åkte. Så lämnade den i bussen helt enkelt. Kändes lite läskigt i början att åka igen efter ett helt år, men det gick lättare och lättare efter varje åk! Fast, i slutet krampade min ena fot så mycket att jag inte kunde bromsa, och då vart det lite läskigt igen, så satte mig i värmestugan med några andra tills vi åkte hem igen. Och mådde inte illa i bussen alls, på vägen hem somnade jag faktiskt en stund också, sen gick jag hem trött å glad å sov.

När jag vaknade imorse var jag inte så glad därimot, sträckte nämligen armen igår, så kan knappt röra den. Så har jag ont på ett ex antal andra ställen också, känner mig helt mörbultad. Därför stannade jag hemma idag, som säkert mer än hälften av alla andra i klassen också har gjort, haha! Nu ska jag ta och äta frukost, puss!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: