Skins

Allmänt - Kommentarer (1)
2011-02-22 @ 19:37:51
förlåt förlåt förlåt! 

Har helt enkelt inte hunnit med å blogga, eller jo.. Men har inte orkat. 
Fast, det där med tid är faktiskt lite sant, var ju med Emma och Fanny i fredags, sen på lördagen var jag med Bella, och på söndagen åkte jag och hämtade kläder hos mamma och pluggade, igår hade jag skola och sen på kvällen gick jag på hockeymatch med Natta, och idag slutade jag fem. Så har faktiskt inte haft tid. 

I alla fall, just nu sitter jag och tittar på en ny (eller ny för mig dårå) tvserie som jag börjat gilla, Skins heter den :) Så aa, vi hörs senare! :)

Trailern för Skins hittar du HÄR!



1 kommentarer
Postat av: Isabelle

Jo, det går visst på blogg.se.

Klicka bara på den svart vita typ kalendern vid rubriken

2011-02-23 - 21:50:20 | URL: http://honkallasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: