Friday

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-01-14 @ 21:53:33


Hej på er alla!

Sitter just nu här och tittar lite smått på Let's Dance, kommer förmodligen bara se de första tre avsnitten, för sen brukar jag halka efter. Är inte jätteintresserad så det blir ju bara när jag råkar bläddra förbi eller något. Idag är det fredag! Vilket betyder att jag har en skön helg framför mig, hjälp vad jag har längtat! Ush va jag ser ut på bilden förresten. Ser ju apglansig ut, eller det är jag ju alltid eftersom att jag ha så oljig hy, men det brukar jag dölja med puder så gott jag kan, och nu är det slut (notis till mig själv, EBBA köp nytt!) dessutom så tror jag tyvärr att det nya värmeskyddet jag fick av Julia i julklapp inte funkar så bra för mig, det gör mitt hår jättefett! Duschade igårkväll och mitt hår ser redan ut som ett smörpaket! Dessutom vill jag slinga håret lite blondare, hatar att bara ha en mörkblond nyans, fy! Nu ska jag sluta klaga! Vi hörs! Puss ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: