keith

Film/Serie-Tips - Kommentarer (0)
2011-01-01 @ 15:13:18

Nog en av de bästa filmerna jag sett, såg den här för första gången för typ två år sedan, då den kom ut. Jag visste inte alls vad den handlade om utan blev bara intresserad eftersom att Jesse McCartney var med i den, även om jag inte förväntade mig att den skulle vara så bra. Såg Jesse skådespela i tv-serien Summerland, och då var han inte jättebra om man säger så, utan mer okej. Men i den här filmen var han helt otrolig, han var bättre än många andra mer erfarna skådespelare och fick så mycket känsla med i filmen. Det här är nog en sådan film som man tror kommer vara skitdålig, men som verkligen är jättebra. Tipsar om den här filmen till 100%!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: