kinaresturang

Allmänt - Kommentarer (2)
2011-01-30 @ 12:22:19
Godmorgon (eller Goddag) på er!

Igårkväll var trevligt, vi åt middag på en kinaresturang (vilket jag aldrig gjort förr).
Och jag åt jag vet inte vad, började äta på något som såg ut som typ fried chicken. Så fick jag höra att det var bläckfisk. Höll ärligt talat på att spy när jag hörde det. Sen kunde jag knappt äta något utan att fråga vad det var först. Vi åt där för att fira Bobby som fyllde år den 25:te. Han fick en morgonrock av Ingalill som han genast satte på sig thaha! Vi åkte hem runt halv elva, trötta och nöjda.

Fast tyvärr verkar inte min pappa vara van vid sådan här mat! Hans specialitet är ju typ makaroner och HP sås. Och han åt jättemycket, så nu mår han mindre bra om man säger så. Därför ska jag och Ingalill ut själva och äta frukost och shoppa lite innan vi ska möta upp pojkarna igen! Puss å hej!


När Bobby fick sin morgonrock


En omgång av maten


2 kommentarer
Postat av: stephanie

åååhh bobby ;* <3

2011-02-02 - 13:24:31 |
Postat av: Conradedel

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-06-15 - 11:00:13 | URL: http://conradedel.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: