Mår bättre

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-01-18 @ 19:14:37
Nu mår jag mycket bättre, mår fortfarande illa men inte lika mycket!

Stannade faktiskt hemma idag eftersom att jag började må mer och mer illa efter frukosten. Men det gick för det mesta över under dagen. Blev också glad när mamma kom hem eftersom att hon hade köpt lite nya kläder till mig. Ett nytt linne och en ny tröja som jag redan har fast i en annan färg, tyvärr samma färg som Fanny har! :/ Så fick jag också lite strumpor eftersom att alla mina strumpor har gått sönder på samma ställe på grund av mina skor. Nu har jag precis tagit en dusch och ska sätta mig med SO. Kommer förmodligen till skolan imorgon! Mår ju bättre!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: