Nyår

Allmänt - Kommentarer (0)
2011-01-01 @ 03:14:53
Har ni haft en trevlig kväll? Kan väl säga att min kväll var sådär. Vi åkte till den familjen vi alltid åker till (Petteris gamla kompis), och sen brukar några andra av Petteris gamla kompisar och deras familjer också komma. I år var de två andra familjerna som brukar komma sjuka. Så det blev bara min familj och de vi var hos. Det som var så jäkla tråkigt var ju att deras barn (kille, 14 & tjej, 17) stack direkt efter middagen. Så där satt jag ensam med Ludvig, uttråkad som fan från klockan åtta till tolvslaget och såg på Sunes Jul och Harry Potter, när jag kunde varit ute med kompisar här hemma. Jag som hade svårt att bestämma mig för om jag skulle med dit i år eller inte, men eftersom att det är lite utav en "tradition" så kom jag ju såklart för att inte vara taskig. Men tydligen var inte det så jävla viktigt för dom eftersom att de stack själva, höhö. Sen när vi åkte hem var jag så trött att jag somna efter fem minuter i bilen, och sov hela vägen hem. Nu har jag dock svårt att somna.. pust


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: